Reklamaatio

Joskus asiat eivät mene suunnitellusti

Reklamaatio

On eritäin tärkeää että noudata ohjeet ja käytättää lomakkeita, mitkä on julkaistu tällä sivulla niin että voimme käsitellä reklamaation mahdollisimman tehokkaasti.

Ohjeet selventää ja täydentää NL 17ja KL20, ja helpottaa valitusten käsittelyä jos vika tai ongelma on havaittu tuotteeseen minkä Nexans on toimittanut.

Reklamaation voi vain Nexansin omat asiakkaat tehdä suoraan.
Jos olette ostanut tavaran tukkuliikkeestä, niin RMA ilmoitus tehdään myös suoraan tukkuliikkeeseen.

 

Asiakaspalvelun Nexans Suomi

Reklamaatio
Puhelin +46 325 80 000
complaints.fi@nexans.com

Lue lisää:

Ota yhteyttä

Aiheet, joista haluat saada lisätietoja:

Pakolliset kentät*

Tarkista osoite uudestaan.

Sähköpostiosoitteessa voi olla vain yksi @

Henkilötietosuoja

Sinulla on oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä ja käyttöä markkinoinnissa tai kaupallisissa tarkoituksissa.

Kiitos!

Kiitos että otit yhteyttä. Otamme piakkoin yhteyttä.

Virhe

Syntyi virhe. Yritä uudestaan.

Sulje