- Tuotteet
- Segmentit
- Newsroom
- Työkalut & Resurssit
- Kestävä kehitys
- Me olemme Nexans
- Hae
- Ota yhteyttä
- Vertaa
- Kirjaudu
Reklamaatio
Joskus asiat eivät mene suunnitellusti
Reklamaatio
On eritäin tärkeää että noudata ohjeet ja käytättää lomakkeita, mitkä on julkaistu tällä sivulla niin että voimme käsitellä reklamaation mahdollisimman tehokkaasti.
Ohjeet selventää ja täydentää NL 17ja KL20, ja helpottaa valitusten käsittelyä jos vika tai ongelma on havaittu tuotteeseen minkä Nexans on toimittanut.
Reklamaation voi vain Nexansin omat asiakkaat tehdä suoraan.
Jos olette ostanut tavaran tukkuliikkeestä, niin RMA ilmoitus tehdään myös suoraan tukkuliikkeeseen.
Asiakaspalvelun Nexans Suomi
Reklamaatio
Puhelin +46 325 80 000
complaints.fi@nexans.com
Lue lisää:
Verkkosivumme
Valitse maa tuotteiden ja ratkaisujen löytämiseksi
-
Africa
- Africa
- Ghana
- Ivory Coast
- Morocco
- North West Africa
- Americas
- Asia
- Europe
- Oceania